/208 dni temu /

Mamma poddała się z tamtym oszustem. Skontaktowała się z drugim człowiekiem którego wcześniej odwołała. Przyszedł zobaczyć co jak wczoraj, dziś zaczął. Mama miała przyjechać ale upał i chce zostać z babcią wobec czego postawiła mnie przed faktem dokonanym że muszę wziąć wolne i zostać z robotnikiem. Dobrze że dziś mam na popołudnie

Przyszedł facet, widać że się zna na rzeczy. Do tego ma swoje wszystko. Nawet kawę, cukier i kubek z łyżeczką. Dwa dni i powinno być po sprawie

 
 

 
Ulotka leku przeciwlękowego mówi o Uogólnionym zaburzeniu lękowym i podaje objawy:
- nadmierny lęk i niepokój
- niepokój ruchowy
- nerwowość/uczucie podenerwowania
- łatwe męczenie się
- trudności w koncentracji lub uczucie pustki w głowie
- rozdrażnienie
- wzmożone napięcie mięśniowe lub zaburzenia snu

Bardzo wiele pasuje do mnie. Zaburzenia snu, trudności w koncentracji, męczenie się, niepokój ruchowy. Objawy mogące świadczyć po części zarówno o mojej anemii jak i jak widać o GAD

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie