/63 dni temu /

 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Dwie butelki wina i butelka szampana, z czego większość wypiliśmy z Pawłem. Wyszło po jakieś dwa kieliszki z każdej butelki. Czyli wypiłam 4 wina i dwa szampana. Położyłam się spać ale bałam się potem wstać do wc tak mi się w głowie kręciło. I mam wrażenie że jak z laurą rozmawialam to bęlkotałam. Nigdy się nie spiłam
/0 komentarzy
 
 

 
Sylwestra u Marty i Pawła. Dieta poszła się bujać wobec tylu pyszności. Super atmosfera i super zabawa. Laura się otworzyła. Fajnie by było by znalazła sobie w nas autorytet.

To bardzo dobra dziewczyna. Tak samo jak Marta. Lubię też jej męża. Fajnie mieć obok takich ludzi
/3 komentarze
 
  • awatar Gusia: @Indira: chodzi o Laurę, dziewczyna jest podatna na wpływy co czasami prowadzi ją na manowce (znajomy jej nagadał i odstawiła leki przez co schizofrenia się nasiliła i dziewczyna pierw uciekła z domu a potem znalazła się w psychiatryku na kilka tygodni), widzę jak reaguje na moje słowa a teraz z zapartym tchem słuchała ludzi którym ten sam problem nie jest obcy, dobrze by było by miała wokół siebie tylko takich ludzi którzy chcą jej dobra i tylko ich słuchała
  • awatar dorothy: fajnie ze było milo i od tego są święta
  • awatar Indira: Dlaczego dobrze by było, by ktoś uważał was za autorytet?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
na iplę wrzucili <<stawkę większą niż życie>>

szkoda tylko że nie wszystkie odcinki
/2 komentarze
 
  • awatar Gusia: Zgadzam się. Brakuje jednak fajnych odcinków np klasyki "najlepsze kasztany są na placu pigalle"
  • awatar dorothy: kultowy film

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie