/69 dni temu /

Siada mi empatia i wyrozumiałość. Z trudem przebijam się poza własne ja

/0 komentarzy
 
 

 
Pierwszy raz nie rozumiem co tytuł ma wspólnego z filmem. Typowe małoambitne kino polskie ale fabuła ciekawa i trzymąca w niepewności a humor nadzwyczaj smaczny. Sposób na spędzenie wolnego czasu z najbliższą osobą
/1 komentarz
 
Przy okazji ciasteczka z wróżbą kolegi na którym będzie w ciąży przypomniałam sobie i obejrzałam starym filmie - Junior. A skoro Arnold Schwarzenegger i Danny DeVito to także w menu Bliźniacy

Nie jestem fanką filmów Schwarzeneggera. Jednak z DeVito stworzyli niesamowity duet komediowy w obu filmach. Mijają lata a oni nadal śmieszą. Fabula może i denna, naiwność bliźniaka Juliusa wkurza to trzeba przyznać że w obu przypadkach pomysły i fabuła Ivana Reitmana są genialne.

Mężczyzna w ciąży? Która kobieta nie zastanawiała się jak facet zniósłby ten czas

Bliźniacy tak różni od siebie jak ogień i woda?

Trzeba przyznać że aktorzy świetnie się spisali kreując swoje postacie bardzo wyraziście i humorem w którym jest smak - czego często brakuje współczesnemu amerykańskiemu kinu komediowemu.

Ściągnęłam oba filmy i będę do nich wracać.

Kiedyś (z 10 lat temu???) jakoś do mnie nie przemawiały. Dziś jestem urzeczona i zakochana

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie