/90 dni temu /

Majówka w Poznaniu. I lecimy samolotem. Omg. A wszystko przez to że moje oglądają o wypadkach samolotowych

/0 komentarzy
 
 

 
Moje nowe szkła są cudowne. Stojąc na przystanku i odczytując z tablicy świetlnej kiedy będzie tramwaj zastanawiałam się czy mam na sobie okulary i sprawdzałam reką. Przepięknie widze. A optyk do tego mi okulary tak wyregulowałże ich nie czuje
/0 komentarzy
 
 

 
W tym malutkim mieszkanku słychać wszystko. Nie śpię. Doskonale więc słyszałam że pies zakaszlał. Raz ok. Ale po drugim i trzecim pomyślałam że wymiotuje. Zapaliłam u siebie światło ale nic u matki nie widać. Za to Korek przyszedł do mnie z podkulonym ogonem. Jakby wymiotował. Zapaliłam światło. Żadnych śladów. No to wołam Korka do kuchni. Za smakołykami naeer się położył. Nic mu nie jest. Ale się wystraszyłam
/0 komentarzy
 
 

 
Słabe w porównaniu z pierwszą częścią która sama w sobie należała do małoambitnego kina polskiego. Śmiesznie jednakże było bardzo i genialna ścieżka dźwiękowa. Zapowiedź 3 części na Walentynki. Wydaję się że powinna być lepsza. Mimo to polecam jeśliby kto chciał iść się pośmiać.

Ja chciałam
/2 komentarze
 
  • awatar mietowy.dzem: znośny ale bez szału ;)
  • awatar Aurora1122: byłam, widziałam i totalnie nie polecam, ktoś chciał koniecznie zrobić film, ale zapomniał napisać scenariusz więc zlepił kilka beznadziejnych scen i tak powstał beznadziejny film. ale zgadzam się, że 3 wygląda zachęcająco

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie