/93 dni temu /

Wczorajsze wieczorno-nocne wyjście z psem wymagało dużej odwagi. Spadł deszcz a na dworze było poniżej 0 zera wobec czego chodnik zamienił się w lodowisko
/2 komentarze
 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Eneagram uświadamia mi tymczasem że mam przesrane - zapomniałam o tym

4w5 cholera jasna
/2 komentarze
 
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
robię sobie czasem test Becka. Oczywiście nie jest to jednoznaczne z diagnozą ale robiąc go regularnie mogę zaglądać sobie w swoje wnętrze i porównywać

ten nie wyszedł najlepiej i widziałam to nawet bez obliczania wyniku, z panią psycholog tymczasem nie ma tematu pt wsparcie mnie bo celem terapii jest uświadamianie mi tego czego nie wiem, tymczasem założenia samej psychiatry były takie

13 grudnia zapadnie decyzja co dalej, jeszcze dwie sesje w między czasie, poprzednia była okropna, szukałam rzeczy za którą ona może się uczepić bo jedyny problem jaki ona widzi to moje relacje z innymi ludźmi a przepracowania przeszłości najwyraźniej nie ma w jej planach choć nie raz o tym mówiłam
/1 komentarz
 
Wpis tylko dla właściciela minibloga
Cierpisz z powodu ciężkiej depresji. Intensywne, negatywne nastroje bywają niebezpieczne - poczucie braku nadziei i wszechogarniającego nieszczęścia może niekiedy wzbudzić impulsy samobójcze.

Zapewne wydaje Ci się chwilami, że nie ma dla Ciebie nadziei. Tymczasem ta destrukcyjna myśl jest tylko objawem Twojej choroby, a nie faktem.

Na szczęście prognozy skutecznego wyleczenia są doskonałe także i w takich przypadkach jak Twój. Osoby cierpiące na ciężką depresję niejednokrotnie szybko reagują na terapię. Konieczne jest podjęcie przez Ciebie leczenia u psychiatry i (lub) psychoterapeuty. Poszukaj odpowiedniego, kompetentnego specjalisty, któremu będziesz mógł zaufać.

Niezależnie od interpretacji całego testu, niepokojąca jest u Ciebie obecność myśli samobójczych. Choćby z tego powodu powinieneś skontaktować się z psychologiem lub z psychiatrą

Pamiętaj także, że wyniki tu uzyskane mają jedynie wartość informacyjną i nie mogą zastąpić indywidualnej diagnozy psychologicznej, ani diagnozy lekarskiej.
/93 dni temu

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie