11.06.2019 Kontuzja

Ja pierdole. Mam już serdecznie dość że nie mogę normalnie funkcjonować. Maść przeciwbólowa - traumon - 26 zeta, kolejna dawka 10 dniowa dexaku 26 - leczę się i efektu ciągle nie ma a jak trochę pochodzę, pobiegam z dzieciakami albo powłażę na schody to jest ból. Jak długo mam tak kurwa żyć? Przecież w tym tempie to nim zacznę w lipcu fizjo to zeżre mnie depresja. Nienawidzę łażenia o kuli - ostatnio wszędzie ją zostawiam. Bo jak nie boli to nie czuje potrzeby poruszania się. Gdybym nie miała tak cudownej pracy u boku moich najbliższych to chyba bym się załamała


  • awatar DARK TERRITORY: Rozumiem Cię że jesteś wkurwiona, że masz już tego dość ale musisz dać radę. Trzymaj się :)
  • awatar Szkotka: Przeciezeniowe sprawy to gdzieś pół roku bólu.. Buty na dobrej, grubszej podeszwie i oszczędzanie nogi. O diecie nie wspomnę.. Niby proste.. :P
  • awatar Gusia: @Szkotka: u mnie raczej występuje antydieta :P

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie