28.04.2019 kuchenka

Nie rzucam gróźb na wiatr. Spłace tv wypierdalam piekarnik z kuchenką i biorę na raty nową. Ciasto wyszło ale godzinę straciłam oglądając film i nie wiedziałam że piekarnik się wyłączył :/



Wybacz te pytanie.. ale czy dobrze rozumiem, że mieszkasz w jednym mieszkaniu z mamą, babcią i siostrą mamy?

 
@Szkotka: na 45 m2



@Gusia: Nie rozumiem dlaczego nie zostaliście na Bagateli, skoro mówiłaś, że nikt Was nie wyrzucał i byłoby stać na to mieszkanie. Przecież z babcią mieszka ciocia więc ma opiekę. Z tyloma babami każdy by świrował..

@Gusia: Powiem wprost.. trzy babeczki w starszym wieku bez większych życiowych planów - niech kupią piekarnik.

;)



@Szkotka: ja najwięcej piekę i mnie najbardziej zależy, a poza tym skoro kupuję to wybieram jaką

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie