30.04 - 1.05 2019 majówka

Nowe miejsce mając ją obok bardzo chętnie poznaje. Podróży nie lubię juz. Niestety mój kręgosłup mówi mi że podróż ponad 4 godzinny przedziałówką w wagonie bezprzedziałowym to nie dla niego. Dobrze że chociaż na naszym miejscu usiadła para która była rozdzielona tak jak my więc chętnie się zamieniłyśmy by razem siedzieć. Zawsze to bardziej komfortowo odwrócić się spać dupą do przyjaciółki.

Hostel wporządku. Ukryte koszty w postaci opłaty klimatycznej. Pokój mały ale całkiem zgrabny. Kuchnia. 4 łazienki z prysznicami. A przede wszystkim jest czysto. Łóżko tylko za miękkie i rozważam spanie na podłodze. Poduszkę mam własną i jest twardo. Życie. Luksusu za tę cenę nie oczekuje w miejscu gdzie będę głównie spać. Cisza bezcenna
 
  • awatar Indira: A czym się wg Twojego kręgosłupa różni wagon przedziałowy od bezprzedziałowego?
  • Gusia: Tym że mogę w każdej chwili wstać, swobodnie poruszać się po korytarzu bez wpadania na inne osoby, wygodnie się tam oprzeć, dodatkowo miejce przy wejściu daje więcej miejsca na nogi i możliwość w każdej chwili wyjscia i wejscia bez przeszkadzania wspolpasażerą, polar wisi idealnie robiac za poduszkę i chroniąc mnie przed zimną szybą
  • awatar dorothy: hihihi ale cicho i spokojnie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie