9.06.2019 Kler

Spodziewałam się czegoś WOW. Zobaczyłam gniota. Zapowiedzi i urywki sugerowały że będzie super, opinie były co prawda podzielone ale generalnie sugerowały że coś wartościowego. Tymczasem zobaczyłam znanych aktorów w rolach zupełnie do nich niepasujących. Jedynie wątek Jakubika wzbudził we mnie jakiekolwiek emocje



  • awatar Coel: Ja do tej pory nie obejrzałam
  •   Gusia: @Coel: nie warto tracić czasu
  • awatar Judyta Zagubiona: ja też byłam nastawiona na coś wow, że pokażą coś mega, coś niespodziewanego a tu taki lipton że masakra 
  • @Judyta Zagubiona: Smarzowski do tej pory robił całkiem niezłe filmy a fragmenty reklamowe zapowiadały że film będzie mega, tymczasem zobaczyłam żenadę w stylu Vegi
     

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie