dojazdy 259.05,201

Miej rodzinę w małej dziurze. Jeśli nie skorzystasz z pomocy w dojeździe to znajomość rejonów nie pomoże bo autobus raz na kilka godzin i ani jednego w południe. W dzień powszedni za to autobusy są ale ludzie pracują i przyjaciół po drodze nie odwiedzę
 
  • awatar dorothy: Ale ja takie dziury lubię odkrywam się od rzeczywistego dnia
  •   Gusia: @dorothy: zaplanowałam że wyskoczę sobie do babci i dziadka na cmentarz ale bez pomocy kogoś z samochodem nie mam jak wrócić do domu - wkurza mnie że weekendy nie jeżdżą autobusy
  • awatar Judyta Zagubiona: @Gusia: doskonale Cie rozumiem, moja ciotka mieszka w pięknym miejscu, na skraju lasu blisko rzeka i stawy, sielsko anielsko ale do nich bez samochodu nie dojedziesz, bo po 1 do przystanku mają 7 km!!! a i w weekend tak jak piszesz nie ma autobusów, a w tyg. wiadomo praca...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie