hałas 15.06.2019

Dość. Pod blokiem znowu na ławce siedzą, krzyczą, przeklinają i głośno gadają. A mnie głowa boli i nie mogę spać. Noe będę w takim upale okna zamykać. Nie lubię takich sytuacji ale zadzwoniłam na straż miejska zgłosić naruszenie ciszy nocnej. Ciekawe kiedy przyjadą  Jest 2.29 a ja będę jutro nie do życia


  • awatar DARK TERRITORY: Mieszkanie w bloku to dla mnie koszmar, nie ma chwili spokoju, głośna muzyka, nieustanne wrzaski dzieciaków, nocne balangi sąsiadów, zakłócanie ciszy nocnej przez amatorów piwka pod chmurką, uciążliwe remonty, młotki, wiertary, upał w lecie, chłód zimą. Takie mieszkanie jest toksyczne, oby mi nigdy nie przyszło mieszkać w takim "mrowiskowcu". A z tą strażą co? Interweniowali?
 Gusia: @DARK TERRITORY: szczerze? nie mam pojęcia, jakieś samochody słyszałam, po 3 sie uspoiło - albo dotarli albo towarzystwo samo się rozeszło

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie