impladent 8.05.2019

Szykuje się do dentysty, sprawdzajac adres dla taksówkarza natknęłam się na tekst który gdybm już nie uwielbiała tej kliniki przekonałby mnie do niej z góry:

Zespół lekarzy i pracowników Kliniki Impladent przywiązuje szczególną uwagę do atmosfery panującej w czasie wizyty Pacjenta. Mogą być Państwo pewni, że spotkanie z nami odbędzie się w rodzinnej atmosferze, nacechowanej indywidualnym i serdecznym podejściem do Pacjenta. Pomożemy Państwu w rozwiązaniu problemów „dentystycznych” w jak najskuteczniejszy sposób
/3 komentarze
 
  • awatar DARK TERRITORY: Wszystko to pięknie brzmi ale czy można im wierzyć? ;)
  • Gusia: @DARK TERRITORY: jeszcze nigdy nie widziałam tak ciepło i przytulne urządzonej rejestracji i poczekalni - zupełnie nie jak u dentysty. Personel wita się i żegna podając rękę a lekarz po wizycie zawsze odprowadza do rejestracji. Ma to oczywiście odzwierciedlenie w cenie ale materiał wysokiej jakości. Moja lekarz przy tym mysli. Nie tylko jest nastawiona na wyciągnięcie ze mnie kasy
  • awatar DARK TERRITORY: @Gusia: Wiesz co? Niezłą reklamę im zrobiłaś tym co napisałaś w komentarzu. Powinni być Ci za to wdzięczni.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie