Komunikacja 6.06.2019

W toku ustaleń na wysokim szczeblu jadę jutro na działkę do babci w związku z czym zakupy abym w przyszłym tygodniu miała co jeść.  Niespecjalnie ciężka siatka -  ale jak się porusza o kuli to jest sporo - moją minę gdy obydwa autobusy zmierzają do przystanku podczas gdy ja podjeżdżam dopiero tramwajem przebija ta gdy dochodzę nsa przystanek i okazuje się że jeszcze stoją bo pan wpuszczał kogoś na wózku. Dawno nie byłam tak przerażona wizją przystanku pieszo i tak szczęśliwa że ten przystanek jadę


  • awatar DARK TERRITORY: Powinnaś kupić sobie jakąś brykę, nawet używaną, i uniezależnić się od jakże wkurzającej komunikacji miejskiej ;)
  • awatar Gusia: @DARK TERRITORY: jestem na nią skazana, muszę naprawić sobie nogę by korzystać z mojego ulubionego sposobu poruszania się - pieszo xD

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie