re weekend

Babcia z ciotką na działce. Mama ma spokój, ja mam robotę bo przejęłam część obowiązków babci i jest ciszej. Ale nadal do prawie 1 w nocy od 8 rano gra tv, bo matka nawet przy nim w ciągu dnia śpi.

Na majówkę nie liczę ani na to że prędko ona pojedzie na działkę. Gdyby nie wirus mogłabym naciskać by w drugi weekend maja dała mi wolną chatę na sprowadzenie gości.

Jest trochę spokojniej i fajnie że jesteśmy wreszcie z mamą same, jej chyba też tego czasu tylko ze mną brakowało bo w sobotę nawet zaproponowała wspólne zakupy i pieczenie ciasta a dziś robiłyśmy naleśniki

Mimo wszystko marzę albo o cichym i pustym domu albo o domu pełnym moich przyjaciół z Białego, Grójca i Wawy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie