gunwo wrzucone w wentylator

 do wydziału lokalowego w otwocku

Witam,

W dniu 11 grudnia 2018r zmarł mój ojciec, zamieszkały w Świdrze.  Chciałabym wejść do lokalu aby przejrzeć jego rzeczy. Zrzekłam się co prawda spadku, ale podejrzewam że w domu nadal znajdują się dokumenty, zdjęcia i rzeczy osobiste stanowiące dla mnie wartość sentymentalną. Proszę o informacje gdzie i do kogo się zgłosić, jaka jest procedura w takiej sytuacji

pozdrawiam

___________________________________________________________________

Dziewczyny mówią że powinnam ruszyć tę sprawę, ja sama o tym myślę odkąd pojechałam do mieszkania ojca, mama pomimo początkowego entuzjazmu jest przeciwna ale ewidentnie się boi, porozmawiam z psycholog w środę


Edit 26X2023r

brak informacji zwrotnej, w międzyczasie kosultacja z psycholog która mi odradziła grzebać w tej sprawie

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

/208 dni temu /

sen 5.05.20

17.03.20 To siedziało mi w głowie